Polityka prywatności

WRAZ Z INFORMACJĄ O PLIKACH COOKIES

 

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów i Użytkowników Serwisu startparking.pl („Serwis”).

  1. DANE ADMINISTRATORA

Właścicielem Serwisu oraz administratorem Twoich danych osobowych jest Ecom Media Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Młynarskiej 42, 01-171 Warszawa, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000950300, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, posiadająca NIP: 527-268-10-63, REGON: 146228193 („Administrator”, „Spółka”)

Administratorami Twoich danych osobowych są również podmioty z grupy kapitałowej do której należy Spółka, wszelkie podmioty z nią powiązane i od niej zależne, a także jej partnerzy, którzy funkcjonują w środowisku świadczonych przez Spółkę Usług („Partnerzy”). Współpracujemy z Partnerami aby zapewnić najwyższy poziom naszych Usług, jak również realizować działania marketingowe.

Administratorami Twoich danych osobowych są również dostawcy produktów podmiotów trzecich możliwych do zakupu za naszym pośrednictwem takich jak m.in.: operatorzy innych parkingów, Polskie Porty Lotnicze SA, operatorzy usług transportowych z parkingu na lotnisko.

Możesz się z nami skontaktować:

za pomocą poczty elektronicznej, na adres: pomoc@startparking.pl

  1. DEFINICJE

Wyrażenie pisane wielką literą mają następujące znaczenie, o ile w tekście Polityki Prywatności nie zostały zdefiniowane inaczej:

.

Klient i Użytkownik - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną lub umowa na świadczenie Usług Spółki

Usługa – usługa oferowana do zakupu w Serwisie

  1. RODZAJE GROMADZONYCH I PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH

Administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów i Użytkowników:

  1. imię i nazwisko,
  2. adres poczty elektronicznej (adres e-mail),
  3. nazwę firmy (w przypadku Klientów i Użytkowników nie będących konsumentami),
  4. NIP, REGON (w przypadku Klientów i Użytkowników nie będących konsumentami),
  5. adres kontaktowy,
  6. numer telefonu,
  7. numer tablicy rejestracyjnej pojazdu,
  8. dane zbierane w związku z korzystaniem z usług, w tym związane z korzystaniem z serwisu internetowego, takie jak np. język, rodzaj przeglądarki, rozdzielczość ekranu, system operacyjny, urządzenie, dostawca usług internetowych, adres IP zakończenia sieci, lokalizacja, unikalne ID nadane przez Administratora, a także zachowania i zainteresowania Użytkowników, dane o profilu zainteresowań Użytkowników, w tym dane dostępne w systemach reklamowych i statystycznych Spółki i naszych Partnerów takich jak Google.

 

  1. SPOSÓB GROMADZENIA, PODSTAWY PRAWNE, CEL I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH

Spółka pozyskuje informacje o Użytkownikach i ich zrachowaniach w następujący sposób:

  1. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach kontaktowych w Serwisie lub dokumentach związanych ze świadczeniem Usług informacje, w tym z korespondencji mailowej;
  2. poprzez gromadzenie plików “Cookies”;
  3. poprzez gromadzenie logów Serwera za pośrednictwem operatora hostingowego.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w następujący sposób:

Zbierane przez nas dane są przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia danego celu przetwarzania nie dłużej niż przez 3 lat lub do otrzymania sprzeciwu Użytkowania / Klienta.

W związku z aktywnością w serwisie internetowym możemy dokonywać profilowania, czyli automatycznej oceny niektórych czynników osobowych dotyczących Użytkownika. W celu dostosowania oferty i Usług Spółki. Użytkownikowi przysługuje prawo do kwestionowania decyzji podjętych w ramach profilowania oraz interwencji ze strony Spółki co do profilowania.

  1. DALSZE POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Odbiorcami danych osobowych Użytkowników lub Klientów mogą być podmioty współpracujące ze Spółką działające na nasze zlecenie na podstawie umowy z m. in. dostawcy usług płatniczych, dostawcy usług IT, oprogramowania księgowego i finansowego, usług wykorzystywanych do komunikacji e-mailowej i telefonicznej oraz marketingowej (wybór i tworzenie spersonalizowanych reklam i treści, pomiar wydajności reklam, opracowywanie i ulepszanie produktów), dostawcy systemów rezerwacyjnych, w zakresie w jakim współpraca z nimi będzie niezbędna do świadczenia Usług, a także uzasadnionym interesem odbiorcy.

W niektórych przypadkach dane osobowe mogę być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, jednak wyłącznie do podmiotów, które zapewniają odpowiednie zabezpieczenia oraz gwarantują prawa osób, których dane dotyczą, i skuteczne środki ochrony prawnej.

Dane osobowe Użytkowników/Klientów mogą być przekazywane do następujących odbiorców:

  1. STATnet Maciej Dolny z siedzibą w Bydgoszczy 85-605, ulica Kasztanowa 62, NIP: 5542080386 w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, na którym jest zainstalowany Serwis;
  2. HITME.pl - Marek Bajerski, ul. Wiczlińska 34 81-578 Gdynia, Polska, NIP: 8792487067 Regon: 340405340, w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, na którym jest zainstalowana jest Baza Danych;
  3. PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań– w celu realizowania płatności dla zamówień Serwisu internetowego;
  4. com sp. z o.o., ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, NIP: 5272791969, REGON: 366211058– w celu realizowania prawnie uzasadnionego interesu Administratora i marketingu bezpośredniego wobec Klientów i Użytkowników, za pośrednictwem zautomatyzowanego systemu marketingowego współpracującego z Administratorem;
  5. Google LLC
  6. Facebook

Google LLC

https://policies.google.com/technologies/partner-sites

https://policies.google.com/privacy?hl=pl

Facebook

 http://pl-pl.facebook.com/help/cookies

https://www.facebook.com/full_data_use_policy.

 

Na stronach Serwisu mogą pojawiać się także linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis internetowy startparking.pl. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zaleca się Klientowi i Użytkownikowi zapoznać.

 

  1. PRAWA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

Klient/ Użytkownik ma prawo do:

  1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych;
  2. żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych;
  3. żądania od Administratora usunięcia (w określonych sytuacjach);
  4. żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
  5. prawo do przenoszenia danych osobowych (w określonych sytuacjach);
  6. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  7. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

Dodatkowo, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody Klient / Użytkownik ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgodę można wycofać, wysyłając wiadomość na adres: pomoc@startparking.pl wpisując w tytule „Wycofanie zgody na przetwarzanie danych” (adres z którego zostanie wysłana wiadomość powinien być taki sam jak ten, z którego wysłano inne informacje podlegające przetwarzaniu lub adres udostępniony Spółce) lub listownie na adres wskazany powyżej.

W przypadku celu marketingu bezpośredniego, dane nie będą przetwarzane w tym celu po zgłoszeniu sprzeciwu.

Po skutecznym wniesieniu prawa do sprzeciwu dane nie będą przetwarzane o ile nie będzie istnieć ważna prawnie uzasadniona podstawa do przetwarzania, nadrzędna wobec interesów, praw i wolności lub podstawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

Zastrzegamy sobie prawo do zmian w Polityce Prywatności, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu internetowego. O wszelkich zmianach Serwis będzie informować w sposób widoczny i zrozumiały.

 

 

 

 

 

 

INFORMACJA O „COOKIES”

 

Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Klient i Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

Cookies Administratora (wewnętrzne) - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.

Cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

Urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Klient i Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu

Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Klienta i Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Klienta i Użytkownika wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.

Administrator wykorzystuje dwa typy plików Cookies:

Cookies sesyjne (tymczasowe): są przechowywane na Urządzeniu Klienta i Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Klient i Użytkownika.

Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Klienta i Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Klienta i Użytkownika. Mechanizm Cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Klienta i Użytkownika.

Administrator w ramach Serwisu internetowego stosuje następujące rodzaje plików Cookies: pliki Cookies „niezbędne” - dla korzystania z usług Serwisu internetowego, pliki Cookies - dla zapewnienia bezpieczeństwa, pliki Cookies „wydajnościowe” - dla uzyskiwania informacji o sposobach korzystania ze strony internetowej Serwisu, pliki Cookies „reklamowe”– mające na celu możliwość dostarczania spersonalizowanych reklam, pliki Cookies „funkcjonalne” - dla zapamiętania wybranych ustawień użytkownika i dostosowania Serwisu internetowego do Użytkownika i jego preferencji (przeglądania zakładek etc.).

Klient i Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies. Klient i Użytkownik w każdym czasie może zmienić ustawienia swoich plików Cookies, może również na stałe zrezygnować z ich zbierania, mając na względzie, że niektóre informacje generowane w ten sposób mogą okazać się nieodzowne dla wykonania umowy, jaką na odległość zawarł ze Sprzedawcą.

Klient i Użytkownik ma w każdej chwili możliwość kontroli zakresu wykorzystywania plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. W zależności od modelu przeglądarki, dostępne opcje mogą polegać na:

- akceptacji wyłącznie tymczasowych plików cookie,

- akceptacji wyłącznie wybranych plików cookie,

- akceptacji wyłącznie własnych plików cookie (zewnętrzne pliki cookie nie będą zamieszczane w czasie korzystania z danej witryny),

- odmowie akceptacji wszystkich plików cookie.

 

Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:

  1. konfiguracji Serwisu,
  2. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Klienta i Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu,
  3. rozpoznania urządzenia Klienta i Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb,
  4. zapamiętania ustawień wybranych przez Klient i Użytkownika i personalizacji jego interfejsu, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Klient i Użytkownik,
  5. zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści
  6. rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.



Uwierzytelniania Klienta i Użytkownika w Serwisie i zapewnienia sesji Klienta i Użytkownika w Serwisie:

  1. utrzymania sesji Klienta i Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Klient i Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła*,
  2. poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiającej w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki,
  3. optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych:

  1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Klienta i Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Klient i Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
  2. poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Klient i Użytkowników na strony internetowe Serwisu*.

Zapamiętania lokalizacji Klienta i Użytkownika - poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiającej w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Klient i Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.

Analiz i badań oraz audytu oglądalności - tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

Świadczenia usług reklamowych - dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich.

Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu.

Administrator zobowiązuje się uzyskiwać każdorazowo zgodę Klienta i Użytkownika na wykorzystywanie plików Cookies w każdej z wymienionych funkcjonalności. Klient i Użytkownik będzie miał zapewnioną zawsze opcję do zaprzestania wykorzystywania jego pików Cookies w każdej lub w jednej lub w paru z wyżej wymienionych formach, a każda forma zbierania informacji (profilowania) Klienta i Użytkownika będzie mu przedstawiona i właściwie zakomunikowana.

Administrator usługi planuje wykorzystać Cookies Zewnętrzne w następujących celach:

  1. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych: Google Analytics [administrator Cookies: Google]*,
  2. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji Serwisu za pomocą serwisów społecznościowych: Facebook.com [administrator Cookies: Facebook] lub Instagram.com* [administrator Cookies: Facebook].

 

Stosowanym przez Serwis internetowy protokołem transmisji zapewniającym bezpieczeństwo przesyłania danych w Internecie jest protokół SSL (Secure Socket Layer v3)*. Jest to rodzaj zabezpieczenia polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki Klienta i Użytkownika i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer Serwisu. Informacja wysyłana z serwera do Klient i Użytkownika jest również kodowana, a po osiągnięciu celu dekodowana.

SSL realizuje szyfrowanie, uwierzytelnianie i zapewnienie integralności wiadomości. W momencie nawiązania połączenia z bezpieczną (stosującą protokół SSL) stroną WWW następuje ustalenie kluczy szyfrujących, stosowanych następnie przy przekazywaniu danych między przeglądarką na komputerze Klient i Użytkownika a serwerem Serwisu. Zarówno uzgadnianie kluczy, jak i sama transmisja jest bardzo trudna do złamania. Po połączeniu się z bezpieczną stroną WWW użytkownik jest o tym informowany. SSL używa certyfikatów tożsamości, by sprawdzić uprawnienia serwerów i użytkowników. Certyfikaty te są wydane i "podpisane cyfrowo" przez jednego z wydawców certyfikatów - Certification Authorities (CA)*.

 

Klient i Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Klient i Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Klient i Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Klient i Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Klient i Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.