Kontakt Kontakt

Częste pytania i odpowiedzi

Cena rezerwacji zawiera postój na strzeżonym lub dozorowanym parkingu, fakturę VAT, ubezpieczenie oraz darmowy transport z parkingu na lotnisko, a także odbiór z lotniska po powrocie. Niektóre parkingi oferują pewne usługi za dodatkową opłatą, dlatego prosimy o zapoznawanie się ze szczegółową ofertą.

Tak, ze względu na ograniczoną ilość miejsc na parkingach rezerwacja jest konieczna. Zdarza się, że Klienci, którzy nie posiadają rezerwacji, nie zostają przyjęci na parking.

Tak. Prosimy o wpisywanie danych do faktury w formularzu rezerwacyjnym.

Cena za jeden dzień postoju zmniejsza się wraz z wydłużaniem się czasu rezerwacji. Ilość aut nie decyduje o cenie.

Tak. Większość oferowanych przez nas parkingów jest strzeżona przez całą dobę oraz monitorowana za pomocą systemu telewizji przemysłowej.

Większość parkingów zapewnia pełne ubezpieczenie w cenie rezerwacji.

Do tej pory takie zdarzenie nie miało miejsca, jednak w takim przypadku sprawę należy natychmiast zgłosić Obsłudze parkingu.

Tak. Zaraz po przyjeździe na parking zostaną Państwo przetransportowani na lotnisko, a po powrocie już po odbiorze bagażu, przewiezieni z lotniska na parking, niezależnie od pory.

Transfer organizowany przez parkingi zawarty jest w cenie rezerwacji. W przypadku, gdy parking znajduje się bardzo blisko terminala, transfer nie jest organizowany.

Po powrocie należy zadzwonić pod numer, znajdujący się na potwierdzeniu rezerwacji. Aby usprawnić transport, prosimy o kontakt po odebraniu wszystkich bagaży. Przejazd trwa od 5 do 15 minut.