Od 7 lat nr 1 w Polsce!

Parkingi 24/7

Telefon na parking przy lotnisku

222 952 555

Infolinia 8:00-17:00 pn-pt

FAQ

Co obejmuje cena rezerwacji parkingu?
Cena rezerwacji zawiera postój na strzeżonym lub dozorowanym parkingu, fakturę VAT, ubezpieczenie oraz darmowy transport z parkingu na lotnisko, a także odbiór z lotniska po powrocie. Niektóre parkingi oferują pewne usługi za dodatkową opłatą, dlatego prosimy o zapoznawanie się ze szczegółową ofertą.
Czy muszę dokonywać rezerwacji parkingu?
Tak, ze względu na ograniczoną ilość miejsc na parkingach rezerwacja jest konieczna. Zdarza się, że Klienci, którzy nie posiadają rezerwacji, nie zostają przyjęci na parking.
Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?
Tak. Prosimy o wpisywanie danych do faktury w formularzu rezerwacyjnym.
Czy istnieją zniżki dla rezerwujących więcej niż jedno miejsce lub na dłuższy czas?
Cena za jeden dzień postoju zmniejsza się wraz z wydłużaniem się czasu rezerwacji. Ilość aut nie decyduje o cenie.
Czy mój samochód na parkingu będzie bezpieczny?
Tak. Większość oferowanych przez nas parkingów jest strzeżona przez całą dobę oraz monitorowana za pomocą systemu telewizji przemysłowej.
Czy samochód pozostawiony na parkingu obejmuje jakieś ubezpieczenie?
Większość parkingów zapewnia pełne ubezpieczenie w cenie rezerwacji.
Co jeśli samochód podczas postoju na parkingu został uszkodzony?
Do tej pory takie zdarzenie nie miało miejsca, jednak w takim przypadku sprawę należy natychmiast zgłosić Obsłudze parkingu.
Czy transfer między parkingiem a lotniskiem jest całodobowy?
Tak. Zaraz po przyjeździe na parking zostaną Państwo przetransportowani na lotnisko, a po powrocie już po odbiorze bagażu, przewiezieni z lotniska na parking, niezależnie od pory.
Jak dostać się z parkingu na lotnisko, a także z lotniska na teren parkingu?
Transfer organizowany przez parkingi zawarty jest w cenie rezerwacji. W przypadku, gdy parking znajduje się bardzo blisko terminala, transfer nie jest organizowany.
Jak dostać się z lotniska na parking po powrocie z podróży?
Po powrocie należy zadzwonić pod numer, znajdujący się na potwierdzeniu rezerwacji. Aby usprawnić transport, prosimy o kontakt po odebraniu wszystkich bagaży. Przejazd trwa od 5 do 15 minut.
Ponad 1 000 000 zadowolonych podróżnych
i zaufanie największych biur
Fly Travel Planet Wakacyjny Świat Neckerman Lot MyTravel